Motocykle - motocykliści - zloty motocyklowe
Cytat na dziś: "Kiedy humor ci się zj*bie wsiądź na motor będziesz w niebie"

Forum » Motorowery i skutery » Zipp Ranger Chopper

Przewiń na dół
Brak zdjęcia
wosiek
Postów: 1
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Wysłana - 26 sierpnia 2011 o 12:27


Witam mam motorower zipp ranger chopper o poj.50cm i mam taki problem że od pewnego czasu gdy zmieniałem olej odkręciłem tez dekiel od strony sprzęgła aby sprawdzić czy niema tam pęknięcia bo olej mi przeciekał i gdy to zrobiłem wyleciało kilka małych śrutów i nie wiem od czego one sa,od tamtej pory motor zachowuje się dziwnie bo po przejechaniu 2 może 3 kilometrów silnik staje i nie można ruszyć kopniakiem, gdy ostygnie znowu od pierwszego kopa pali ,proszę wszystkich o pomoc
Motocykle
nesa
Postów: 3
Wysłana - 26 sierpnia 2011 o 23:45


ja mam problem bo nie wskakuje na wysokie obroty a ssanie jest nowe .....
Motocykle
marcin113
Postów: 207
Skąd: Bełchatów
Wysłana - 2 września 2011 o 16:29


Nesa tobie pomorze regulacja gaźnika i zaworów.
Żeby wyregulować zawory wystarczy szczelinomierz z listkami 0.05mm i 0.07mm i klucz bodajże 10.
Zawór ssący (górny) ustawiasz na 0.05mm a wydechowy(dolny) na 0.07mm.
Gaźnik ustawisz tak :
1. Rozgrzewamy silnik (bardzo ważne)
2. po prawej stronie gaźnika mamy dwie śrubki:
3. Podkręcamy znacznie obroty
4. Wkręcamy do końca śrubkę od mieszanki
5. Wykręcamy ją o 450 stopni.
6. Sprawdzamy czy silnik wkręca się na maksymalne obroty.
7. Jeżeli nie no to Wykręcamy potem o 180 stopni i Spradzamy.
8. JJeżeli wkręca się maksymalne obroty, przechodzimy do następnego punktu, jeżeli nie wkreca się próbujemy nadal.
9. Jeździmy trochę i sprawdzamy kolor elektrody. Jeżeli jest jasno-brązowego koloru to oznacza że najprawdopodobniej mamy dobrze wyregulowany gaźnik. Jeśli jest okopcona wykręcamy mieszankę o 180 stopni.

PS w trakcie jazdy (na biegu) nigdy nie wkręci się tak wysoko jak na luzie.

Zmieniono: 2 wrz 2011, 16:29
Brak zdjęcia
xxxxxx
Postów: 1
Wysłana - 31 marca 2012 o 22:24


Zipp ranger jest to niskiej klasy chiński motocykl który posiadam ja i dużo innych znajomych i nie ma co się oszukiwać że wiele osób żałuje po jego zakupie że go kupiło.
Gdyż na takim motorowerze za długo nie pojeżdzicie po 5 tysięcy kilometrach zaczną się problemy wystarczy spojrzeć na allegro że są one sprzedawane po 5 tysięcy przebiegu.
Mało tego taki motocykl rozwija małą prędkość i żadne przeróbki nie pomogą gdyż te motocykle są za słabe na takie typu rzeczy.
w 100 procentach odradzam ten motocykl jeszcze dodam że na dłuższe trasy jest daremny dlatego ostrzegam was bo sie nadziałem
Brak zdjęcia
yoooan
Postów: 1
Wysłana - 11 maja 2013 o 9:37


po 250km nastapiło wyciagniecie się łancuszka sprzegłowego i jest bardzo słyszalna jest praca łancuszka na obudowie nie ma sladów tarcia mógłby ktoś doradzić mi w jaki sposób i czy jest możliwość usuniecia tej usterki czekam pilnie na odpowiedź proszę O POMOC !!!!!! z góry dziękuje
Przewiń do góry

Brak zdjęcia Polecamy Zloty motocyklowe 2024

Polecamy nasz nowy, ulepszony kalendarz imprez motocyklowych.
Zachęcamy do bezpłatnego dodawania informacji o imprezach.

Przeczytaj zanim napiszesz na Forum!
Odpowiedz..

Uwaga!!

Od jakiegoś czasu działa też Shoutbox - miejsce na luźne rozmowy o wszystkim i o niczym.

Pamiętajcie o tym, aby nie zaśmiecać forum postami w stylu "jak wam minął dzień" - od tego jest właśnie Shoutbox ;]

Inne tematy z tej kategorii:

Dorobienie kluczyka
przejde do sedna sprawy sorki może to nie jest strona d…
szukam dobrego motoru na początek 50cm3 byle nie skuter…

Logowanie

Email:
Hasło:
Nie pamiętam hasła
Załóż konto!

Znajdź w serwisie

Twoja wyszukiwarka

Główni partnerzy:

Kalendarz Imprez Motocyklowych

Facebook:

Polecamy:

AKM Apanonarwięcej...
Prywatność i cookies  -  Patronaty  -  Partnerzy  -  Toplista  -  Widgety  -  Facebook  -  Reklama  -  Kontakt
Motocyklowy portal informacyjno-społecznościowy omko.pl © 2009-2024
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu