Motocykle - motocykliści - zloty motocyklowe
Cytat na dziś: "Stelaż, klatka i duża zębatka"

Motocykle » Yamaha » YZF » Yamaha YZF 600R Thundercat

Dane techniczne:

Pojemność: 599 ccm
Typ silnika: czterosuwowy, chłodzony cieczą
Moc: 105 KM
Masa: 212 kg
Prędkość max: 245 km/h
0-100 km/h: 3.50 s
Rodzaj napędu: łańcuch o-ring
Skrzynia biegów: 6
Produkowany od: 1996
Produkowany do:

Opis modelu:

Plusy:
- niskie zużycie paliwa (4,5-7 l)
- wygodna, mało pochylona pozycja
- stalowa, sztywna i wytrzymała rama
- łagodna charakterystyka silnika
- dobra ochrona przed wiatrem
- świetne hamulce, prawdopodobnie najlepsze w klasie
- wygląd (rzecz subiektywna)
- używane długo utrzymują cenę
- jak na sporta, duży schowek pod siedzeniem
- pełna regulacja zawieszeń (napięcie wstępne, dobicie, odbicie)

Minusy:
- kiepskie światła mijania
- ciężar
- stalowa rama (ciężka)
- wolniejszy od konkurencji (R6, GSXR 600, ZX-6)
- brak centralnej podstawki


Dane techniczne:

SILNIK

Typ - czterosuwowy, chłodzony cieczą
Układ - czterocylindrowy, rzędowy
Rozrząd - DOHC, 16 zaworów
Średnica × skok tłoka - 62 × 49,6 mm
Stopień sprężania - 12:1
Moc maksymalna - 105 KM / 11500 obr/min
Moment obrotowy - 66 Nm / 9500 obr/min
Zasilanie - cztery gaźniki Keihin CKVD 34/4
Smarowanie - obiegowe, pod ciśnieniem
Rozruch - elektryczny
Alternator - 260 W
Akumulator - 12 V 10 Ah
Zapłon - Digital

PRZENIESIENIE NAPĘDU

Silnik-sprzęgło - koła zębate, 1,17
Sprzęgło - wielotarczowe mokre
Napęd tylnego koła - łańcuch o-ring, 3,13

PODWOZIE

Rama - otwarta, boczna, stalowa
Zawieszenie - teleskopowe, skok 130 mm, regulowane naprężenie wstępne sprężyn, siła dobicia i odbicia amortyzatorów
Zawieszenie tylne - wahacz, pojedynczy element resorująco-tłumiący, skok 120 mm, regulowane naprężenie wstępne sprężyn, siła dobicia i odbicia amortyzatorów
Hamulec przedni - podwójny tarczowy
Hamulec tylny - pojedynczy tarczowy
Opony przód / tył - 120/60 ZR17 / 160/60 ZR17

WYMIARY

Długość- 2145 mm
Szerokość - 725 mm
Wysokość - 1190 mm
Wysokość siedzenia - 805 mm
Rozstaw osi - 1415 mm
Minimalny prześwit - 135 mm
Kąt pochylenia główki ramy - 25°
Zbiornik paliwa - 19 l
Pojemność miski olejowej - 3,5 l

Źródło: Krzysztof Wydrzycki "kici, kici, koteczku...",
ŚWIAT MOTOCYKLI nr 2 (39), str. 4-6, luty 1997.

Dodane przez: BRUNER

Zmodyfikowane przez: Pistolero

Modyfikuj informacje o tym modelu..

Masz lub miałeś taki motocykl?

Dodaj swój egzemplarz..

Zobacz egzemplarze tego modelu
(6 sztuk)

Źródło zdjęcia: brak danych

Średnie oceny: (2 oceny)

Ocena ogólna:9,5
Osiągi:9,5
Układ jezdny:10
Wygoda,ergonomia:9,5
Niezawodność:10
Spalanie - trasa:4,85l / 100 km
Spalanie - miasto:6l / 100 km

Zobacz pełne opinie

Oceń ten model (dodaj swoją opinię)..

Ostatnio dodane egzemplarze tego modelu:

Brak zdjęciaBrak zdjęciaMotocykleMotocykle
Rocznik: 1998Rocznik: 1996Rocznik: 1996
Właściciel:
 -  Artur
Właściciel:
2012 -  jacor
Właściciel:
2008 -  Gołąb
Właściciel:
2009 -  Dziku90

Zobacz więcej...

Logowanie

Email:
Hasło:
Nie pamiętam hasła
Załóż konto!

Znajdź w serwisie

Twoja wyszukiwarka

Główni partnerzy:

Kalendarz Imprez Motocyklowych

Facebook:

Polecamy:

AKM Apanonarwięcej...
Prywatność i cookies  -  Patronaty  -  Partnerzy  -  Toplista  -  Widgety  -  Facebook  -  Reklama  -  Kontakt
Motocyklowy portal informacyjno-społecznościowy omko.pl © 2009-2024
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu