Motocykle - motocykliści - zloty motocyklowe
Cytat na dziś: "Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz jaką można robić w ubraniu"

Forum » Motocykle » Uważajcie na sprzedawców motocykli z angli!!! Wyłudzenia!!

Przewiń na dół
Motocykle
KudłatyHD
Wysłana - 28 lutego 2012 o 18:26

Hej
Jest teraz dośc sporo okazji motocykli z Angli, gdzie sprzedawca tłumaczy że motocykl jest na polskich papierach i nie moze go sprzedać w anglii.
Zasada jest prosta: on pokrywa koszt transportu, ale chce żebyś pieniądze za motocykl wpłącił firmie któa je przetrzyma (cos jak pey pal) i po otrzymaniu motocykla jak powiesz ze wszystko jest ok to sprzedający dostaje kase.
Niestety taka firma to ściema, nasz brat klubowy stracił tak 30 tyś. Organy ścigania w angli ścigają dopiero powyzej kwoty 50 tyś. Adres firmy na parkingu.

Proszę przekażcie info, bo zapewne więcej polakó jest na to nabieranych.
Dzisiaj znów ktoś tak próbował naciągnąc motocyklistę.

Wiadomośc od anglika:
Dear Sir ,

The total price you have to pay is 20000 PLN - All the taxes included .
All the documents of the bike are at KKK-Cargo .
This is how it works the deal with www.kkk-cargo.co.uk :
1.The seller will open the transaction with KKK-Cargo --> 2.The buyer has to make the payment to
KKK-Cargo ( the seller will not receive any money until the buyer receive the bike ), the buyer must send to KKK-Cargo the payment and KKK-Cargo will put the money into a safe account from them --> 3.KKK-Cargo will receive the confirmation
that the payment is done and will start the transaction immediately --> 4.KKK-Cargo will
deliver the motorcycle to the buyer in 2 days and after that he has 5 days to test check it and the documents -->5. After that the buyer has tested the bike he will contact KKK-Cargo to
tell them if he is satisfied or not with the motorcycle --> 6.KKK-Cargo will release the money to the seller(in
case the buyer is satisfied with the motorcycle ) and in case the buyer is not satisfied with the bike he will get all his money back and the motorcycle will arrive back to the seller ( THE SELLER PAYS THE SHIPPING BACK ) .
.I hope you understood how it works.The conclusion is that i will get the money after you receive and check the bike
....I hope you agree with me,because I think that it is the best way to protect both(seller and buyer). If so,please
provide me your full name and address so i can contact KKK-Cargo and start the transaction.

Also send me your phone number .
Just email me back and let me know
Regards and i am waiting your e-mail !
Brak zdjęcia
adas7
Wysłana - 29 lutego 2012 o 13:42

Ja koresponduję z takimi ludźmi i bardzo to lubię. Zwodzę ich mówie że nie mam tyle kasy, że mam mniej itp. Dacie wiare, że oni są w stanie spuścić nawet 50% z i tak już najtańszej nierealnej oferty. Zastanawiam jak można wpłacić pieniądze takiemu typowi. Debilizm wtórny.

mnie juz wysłał motocykl :)

Seller's details Buyer's details
Haten Frank Adam Tytępych.ju
Haten Frank
Gladstone Road 46
Manchester
United Kingdom
M41 0XZ

Adam Tytępych.ju
Ul. Warszawska 12
Katowice
Poland
40-423

heh :)

Zmieniono: 29 lut 2012, 13:43
Brak zdjęcia
adas7
Wysłana - 29 lutego 2012 o 14:25

I proszę Pan poczeka do lata na brakujące 4 tys i już teraz wyśle mi motocykl za 12000zł.
Jakiż on kochany. Mowa o sprzęcie 1000RR z 2007roku. Wiem wpłacę i oszukam go, nie wpłacając pozostałych czterech tys latem. ROTFL
I będę miał piękną hondę za połowe ceny.

Dear Adam ,

I paid all the taxes for this deal .
Please complete the payment of 12000 PLN and the next 4000 PLN we will make a contract and you will pay them in summer .It is okay with you ?
If I cancel the deal with you right now I lose all the taxes I already paid .
I hope you understand what I mean .
Complete the payment of 12000 PLN and the deal will start .
We will talk later about the exact date when you will pay the other 4000 PLN .

Regards ,
Motocykle
zigi
Wysłana - 29 lutego 2012 o 18:27

Myśle że gdzies jest chaczyk. Tak głupi to on chyba nie jest.
Motocykle
zigi
Wysłana - 29 lutego 2012 o 18:41

A tak se teraz wydumałem że zapłacisz za te moto dwa razy więcej. Gościu jest sprytniejszy niż ci sie wydaje.
Mi to śmierdzi na kilometr. Myśle że gościu nie zarabia na chandlu motocyklami tylko na naiwności takich jak ty. BEZ OBRAZY. Szukaj haczyka i znajdż kontr haczyk. Daj znać jak i co poszło
Brak zdjęcia
adas7
Wysłana - 1 marca 2012 o 11:32

Kochani, przecież to sarkazm, to ja z niego robię debila. Oczywistym jest że to ściema, przecież pisałem, że dużo koresponduję z takimi typami i zwodzę ich na wszystkie strony. W tamtym roku koleś mi spuścił 70% ceny za sprzęt warty około 35tys. Tłumaczył tym że potrzebuje kase na operacje mamy i dlatego odda mi model 2010 za 10tys zł. Nudzi mi się w pracy, więc pisuję do takich naciągaczy.
Napisałem mu że widze na fotce, że wymienił tłumik stockowy na acrapovicza i czy cena obejmuje także ten akcesoryjny wydech. Odpisał że oczywiście tak i tłumik dorzuca w tej hiper atrakcyjnej cenie. To że tłumik był na fotce jaknajbardziej stockowy chyba pisać nie muszę.
Debile, debile, debile chcą ludzi naciągnąć i przepraszam, ale trzeba być jeszcze większym jełopem, żeby takiemu debilowi wpłacić kase.

Dear Sir ,

You don't have anything to change now .
When you will receive the bike it is ready to use it on the road .
Also the bike will be sold with the Acrapovic .......
The bike is in excellent condition .
I will cover all the taxes for shipping ( the shipping is free to your home address ) .
If you want to buy the bike let me know your address so i can calculate the shipping taxes .

Regards ,

a tutaj resztka ogłoszenia

http://gielda.scigacz.pl/Honda,CBR,M3047790.html
Motocykle
KudłatyHD
Wysłana - 1 marca 2012 o 11:38

hahaha niezłe pojeby:)
Brak zdjęcia
gregor
Wysłana - 1 marca 2012 o 12:32

W takie ogloszenia wierza ludzie wieryacy w sw Mikolaja.Niestety zadna szkola nie czyni czlowieka madrym i nie zwalnia od myslenia¨:((
Brak zdjęcia
adas7
Wysłana - 2 marca 2012 o 12:48

Napisałem do niego z drugiego maila, teraz będe go zwodził po polsku, ale z tłumaczeniem z translatora tak jak on mi odpisał :)
A oto jego mail:

Szanowny Panie,

2007 Honda CBR 1000 RR Fireblade Repsol
Motorcyle jest w doskonałym stanie, bez uszkodzenia lub nie przypadek. Jestem pierwszym właścicielem.
Łączna cena to 16500 PLN (transport zawarte na adres domowy). Jest to cena zimy.
Posiada polskie dokumenty, świadectwa rejestracji i wszystkie dokumenty w Polsce!
Jeśli jesteś zainteresowany kupić motorcyle proszę o kontakt (pisać w języku angielskim).
Do stosowania jako tłumacz: http://www.google.pl/language_tools?hl=pl
Pozdrawiam i czekam swój e-mail,

--- On Wed, 2/29/12, fjutjas.dupasinski <[email protected]> wrote:

Subject: cbr 1000rr
To: [email protected]
Date: Wednesday, February 29, 2012, 5:47 AM

Cześć

Czy ogłoszenie jest jeszcze aktualne?
Spodobał mi się ten motocykl

pozdrawiam

fjutjas
Brak zdjęcia
adas7
Wysłana - 2 marca 2012 o 13:10

Wysłałem mu kilka pytań z tłumacza a wygląda to tak:

Do kiedy ma ważne OC?
Czy AC też ma wykupione? Jeżeli tak, to do kiedy?
Jaka byłaby ostateczna cena?

When it is important to OC?
Does AC have bought it? If so, when?
What would be the final price?

Ciekawe czy skuma o co pytam :)
Brak zdjęcia
Śpioch
Wysłana - 2 marca 2012 o 16:36

No to trzeba być debilem zeby tak się dac nabrać
Brak zdjęcia
adas7
Wysłana - 10 marca 2012 o 13:13

oto następna oferta za 50% ceny.
Chłopak się troszkę słabo zna, bo zamieszcza fotki 2008 a w opisie jest rocznik 2007, a cena 2005 :D
http://otomoto.pl/honda-cbr-1000-rr-repsol-M306994…

o i jeszcze jeden (notabene to te same zdjęcia, które ja "kupiłem" na początku tematu, ale email inny :) )

http://otomoto.pl/honda-cbr-1000-rr-fireblade-reps…

Zmieniono: 10 mar 2012, 13:18

Zmieniono: 10 mar 2012, 13:20
Brak zdjęcia
edii181
Wysłana - 5 kwietnia 2012 o 15:29

Witam dokładnie tego samego emaila dostałam
Szanowny Panie,
2007 Honda CBR 1000 RR Fireblade Repsol
Motorcyle jest w doskonałym stanie, bez uszkodzenia lub nie przypadek. Jestem pierwszym właścicielem.
Łączna cena to 16500 PLN (transport zawarte na adres domowy). Jest to cena zimy.
Posiada polskie dokumenty, świadectwa rejestracji i wszystkie dokumenty w Polsce!
Jeśli jesteś zainteresowany kupić motorcyle proszę o kontakt (pisać w języku angielskim).
Do stosowania jako tłumacz: http://www.google.pl/language_tools?hl=pl
Pozdrawiam i czekam swój e-mail,

I kolejne bardzo podobnej treści

Dear Sir ,
The bike has no technical damage at all, no scratches or damage, no hidden defects .
I bought the bike while I stayed in Poland.Now I stay in Manchester / United Kingdom with my family and the bike is here with me.The bike has polish documents with polish registration .
It comes with all the documents you need to register it on your name + the sale contract in polish language - umowa kupna .You will not have to pay additional taxes for this (the bike is registered in Poland and have polish documents)It's my personal bike.I've listed the bike under this price because I want to sell it faster.
I have worked in Poland for the last 1 year and I've purchased the bike there.
I have decided that it's better to sell it back because I don`t use it anymore , it`s a pity to keep such a bike and not to use it. Now I'm trying to sell it back in Poland .
I tried to sell the bike in UK, but nobody want to buy a bike with polish documents.
Here all the vehicles are in miles and the bike has km/h.
We can make the deal using a safe and secure transport company .
I will cover all the taxes for shipping ( the shipping is free to your home address ) .
If you want to buy the bike let me know your address so i can calculate the shipping taxes .
For translation use : http://www.google.pl/language_tools?hl=pl
Regards and i wait your e-mail ,

W kolejnym podał firmę przez którą chce załatwić transakcje
Dear Sir ,

Thank you for information. About the delivery I just contacted the shipping company and they informed me about what I have to do to deliver the motorcycle from United Kingdom to you . I will handle the shipping, so this will be
free of charge for you. We will use a third party service, they will take care about shipping and payment. The
company web site is: www.bkl-cargo.co.uk , I say to visit their web site and read the terms and condition and if
you agree let me know and send me your full name and address so we can start the deal .
Also send me your phone number .
For translation use : http://www.google.pl/language_tools?hl=pl

Następne również zapewniaja o bezpieczeństwei i braku ryzyka

Dear Sir ,
All the documents of the bike including the service book are already at BKL ready to be sent to you .
I just have to give them the full name and address of the buyer and after that the deal will start .
You will have 5 days to check the bike and the documents .
I get the money after you receive and check the bike so don't worry .

W kolejnych przesłał mi skan paszportu itp. :/ i oczywiście obniżył cenę

Brak zdjęcia
edii181
Wysłana - 5 kwietnia 2012 o 15:36

Zaproponowałam rozmowę przez Skypa zobaczymy czy się skusi:)
Przewiń do góry

Brak zdjęcia Polecamy Zloty motocyklowe 2024

Polecamy nasz nowy, ulepszony kalendarz imprez motocyklowych.
Zachęcamy do bezpłatnego dodawania informacji o imprezach.

Przeczytaj zanim napiszesz na Forum!
Odpowiedz..

Uwaga!!

Od jakiegoś czasu działa też Shoutbox - miejsce na luźne rozmowy o wszystkim i o niczym.

Pamiętajcie o tym, aby nie zaśmiecać forum postami w stylu "jak wam minął dzień" - od tego jest właśnie Shoutbox ;]

Inne tematy z tej kategorii:

Bałkany motocyklem
Jak się przygotować do dłuższej podrózy motocyklowej
Łańcuchy i zębatki

Logowanie

Email:
Hasło:
Nie pamiętam hasła
Załóż konto!

Znajdź w serwisie

Twoja wyszukiwarka

Główni partnerzy:

Kalendarz Imprez Motocyklowych

Facebook:

Polecamy:

AKM Apanonarwięcej...
Prywatność i cookies  -  Patronaty  -  Partnerzy  -  Toplista  -  Widgety  -  Facebook  -  Reklama  -  Kontakt
Motocyklowy portal informacyjno-społecznościowy omko.pl © 2009-2024
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu