Motocykle - motocykliści - zloty motocyklowe
Cytat na dziś: "Lepiej na hondzie niż na wielbłądzie. Wielbłąd turysta nie lata 300!"

Forum » Mechanika » Spalanie!!!!

Przewiń na dół
Motocykle
Kacper280
Postów: 1700
Skąd: Wrocław
Wysłana - 27 października 2011 o 7:59


Witam, problem powstał od niedawna , posiadam kawe zr7 która spalanie ma od 6.0 do 6,4l na 100 km .
6.0 spalała kiedy jeździłem spokojnie , czyli normalne ruszanie na światłach , jazda spokojna tak do 90 po mieście , a 6.4l brała mi jak jeździłem ostrzej , czyli szybki start , szybsza jazda.
Teraz moto wpierdala mi tak od 8,1 do mniej więcej 8,5 lna 100km. dodam ze odpala za pierwszym razem , nie dymi ,nie kopci , zachowuje sie jak zawsze .
Odkąd pamiętam to moto jak jest na ssaniu to obroty mu rosną raz maleją , po prostu skaczą , kiedy skręci sie kierą w miejscu to nagle obroty bardzo rosną, ale gdy moto już sie zagrzeje i odpuszczę ssanie to jest wszystko ok , obroty nie rosną i nie skaczą przy skrętach w miejscu.

Grzecznie pytam O CO KAMAN !!!!!!!!!!
Motocykle
Robson
Postów: 778
Skąd: Starachowice
Wysłana - 27 października 2011 o 12:07


Nie lubi jak mu w lampie kręcisz :))))))))))))))))))))))))))))
A tak poważnie to cholera go wie może zimno i dłużej się rozgrzewa? może świece czas sprawdzić ewentualnie wymienić albo coś z instalacją chu go wie.
Motocykle
Kacper280
Postów: 1700
Skąd: Wrocław
Wysłana - 27 października 2011 o 13:29


jak pisałem wyżej czy to zima czy to lato brał mi max 6,5 jezeli to była zima .
w kwietniu tego roku wszystko wymieniałem , łącznie z napędem .........
Motocykle
deny
Postów: 14
Skąd: Katowice
Wysłana - 27 października 2011 o 15:11


a ja mysle ze trzeba mu wyregulowac zawory i powinno wrócic do normy
Brak zdjęcia
Miron
Wysłana - 27 października 2011 o 16:46


Ta , bo Kacper ma za ciężka rękę i popyla jak oszołom a potem biadoli że mu więcej pali . Przestań obroty trzymać pod czerwone pole to wróci do normy :))))
Brak zdjęcia
gregor
Postów: 212
Skąd: Sosnowiec
Wysłana - 27 października 2011 o 19:04


temperaturka poniżej 15st.celcja to i spalanie wzrośnie z 10-15%,dłuższe rozgrzewanie silnika Szybciej rozgrzeją się te starsze z ręcznym ssaniem,nowsze na wtryskach już nie oszukasz.te mają program który steruje silnikiem zasilaniem itd.itp.może palą troszke więcej ale za to są dużo trwalsze (idioto odporne).a systematyczny serwis nigdy nie wadzi, choć nadwyręża portfel:))
Brak zdjęcia
gregor
Postów: 212
Skąd: Sosnowiec
Wysłana - 27 października 2011 o 19:05


i siemka Miron ..od tego powinienem zacząć sorki:))
Motocykle
Kacper280
Postów: 1700
Skąd: Wrocław
Wysłana - 27 października 2011 o 22:58


wiec tak zawory i wymiany wszystkiego robiłem w kwietniu , co do zimna pisałem juz dwa razy , nigdy mi nie palił wiecej jak 6,5 max.
Motocykle
Sławo
Postów: 306
Skąd: Wrocław
Wysłana - 27 października 2011 o 23:17


Wykręć świece i zobacz jakiego są koloru, jak są czarne to masz za bogatą mieszankę.
Po regulacji zaworów robiłeś synchronizację gaźników?
Brak zdjęcia
Miron
Wysłana - 28 października 2011 o 3:05


a filtry ?
Motocykle
Kacper280
Postów: 1700
Skąd: Wrocław
Wysłana - 28 października 2011 o 6:10


Sławo napisał(a):
Wykręć świece i zobacz jakiego są koloru, jak są czarne to masz za bogatą mieszankę.
Po regulacji zaworów robiłeś synchronizację gaźników?

Sławo mechanik robił mi wszystko od ustawienia gazników i czyszczeniu ich , az po regulacje zaworów, wydaje mi sie ze kolejnosc raczej zrobił ok.

Moja Perła hulała dobrze , i to zaczeło sie dziać od jakiegoś czasu , mniej wiecej wrzesień tak początkiem, tylko nie piszcie mi ze to jest , bo było zimno , we wrześniu bylo jeszcze gorąco i to juz sie zaczeło.

sprawdze świece i ci napisze jak to wyglada.......
Motocykle
Z@ch@r
Postów: 15
Wysłana - 28 października 2011 o 9:01


ze skręcaniem kierą i wzrostem obrotów- to linka ssania się zachacza o coś o włacza ssanie bardziej, spalanie to pewnie filtr powietrza, ewentualnie wypadałoby zerknąc do gaźników. Sprawdzić luz zaworowy albo przynajmniej posłuchać czy stukają....
Motocykle
gagat
Postów: 58
Wysłana - 8 listopada 2011 o 23:43


jeśli linka się gdzieś blokuje i podkręca ssanie przy skręcie to logiczne że więcej spali.... Chyba że zawory się rozregulowały od kręcenia kierownicą ..... ;)

ahhha i 3 tys obrotów i nogą w górę ... :)
Przewiń do góry

Brak zdjęcia Polecamy Zloty motocyklowe 2024

Polecamy nasz nowy, ulepszony kalendarz imprez motocyklowych.
Zachęcamy do bezpłatnego dodawania informacji o imprezach.

Przeczytaj zanim napiszesz na Forum!
Odpowiedz..

Uwaga!!

Od jakiegoś czasu działa też Shoutbox - miejsce na luźne rozmowy o wszystkim i o niczym.

Pamiętajcie o tym, aby nie zaśmiecać forum postami w stylu "jak wam minął dzień" - od tego jest właśnie Shoutbox ;]

Inne tematy z tej kategorii:

Frezowanie cnc
Ściągacz do spręzyn
Wymiana sworznia

Logowanie

Email:
Hasło:
Nie pamiętam hasła
Załóż konto!

Znajdź w serwisie

Twoja wyszukiwarka

Główni partnerzy:

Kalendarz Imprez Motocyklowych

Facebook:

Polecamy:

AKM Apanonarwięcej...
Prywatność i cookies  -  Patronaty  -  Partnerzy  -  Toplista  -  Widgety  -  Facebook  -  Reklama  -  Kontakt
Motocyklowy portal informacyjno-społecznościowy omko.pl © 2009-2024
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu