Motocykle - motocykliści - zloty motocyklowe
Cytat na dziś: "Jestem stary niedołężny, ale motor mam potężny"

Forum » Mechanika » Motor sie dławii

Przewiń na dół
Brak zdjęcia
Rado
Postów: 4
Wysłana - 8 października 2011 o 22:56


witam mam problem z suzuki rg 125 f a mianowicie od kiedy zrobiłem remont silnika czyli szlif cylindra nowy tłok woosnera i pierscien motor dziwnie sie zachowuje na 1 wchodzi ładnie na obroty na 2 tak samo na 3 tez jest ok ale jak jade troche na 3 dłużej z 20 sekund na full gazie to motor zaczyna dusic sie przerywac puszcze gaz na troche i odkręce delikatnie tak do 6 tys obotów to motor juz jedzie normalnie a jak dam spowrotem na full to spowrotem dławi sie ;/// a powyżej 3 biegu motor wcale nie wchodzi na obory dochodzi do 6 tys i dalej nie chce isc dałem motor do mechanika wyregulował goznik ale dupa nic to nie dało dodam ze motor był docierany tak jak powienien czekam na jakies propozycje co jest nie tak POZDRAWIAM
Motocykle
Kubuś
Postów: 241
Skąd: Tworóg
Wysłana - 8 października 2011 o 23:14


zdecydowanie przytkany gaźnik, polecam wyczyścić ;)
Motocykle
marcin113
Postów: 207
Skąd: Bełchatów
Wysłana - 8 października 2011 o 23:19


Sprawdź przewody paliwowe, wyczyść dobrze gaźnik i wyreguluj jeszcze raz. I zawory wyregulować/sprawdzić też nie zaszkodzi.
Świece też zobacz bo mogła się już wysłużyć
Motocykle
Kubuś
Postów: 241
Skąd: Tworóg
Wysłana - 8 października 2011 o 23:25


marcin, RG to dwusuw, jakie zawory chcesz tam regulować?

Zmieniono: 8 paź 2011, 23:29
Brak zdjęcia
Rado
Postów: 4
Wysłana - 9 października 2011 o 9:01


gaznik juz nie raz czysciłem dokładnie i nic to nie dawało przewód paliwowy idzie prosto sie nie zgina swiece mam nową a co do zaworów to tam jest jedynie wydechowy który mam na full otwarty
Motocykle
Kubuś
Postów: 241
Skąd: Tworóg
Wysłana - 9 października 2011 o 9:35


Oooou, jak masz wydechowy non stop otwarty, to masz cały czas b. wysokie strojenie całego silnika, zajedziesz go w ten sposób. Zawór ten stosuje się, żeby silnik był elastyczny w całym zakresie obrotów, i żeby nie trzeba było go kręcić na 3/4, żeby odczuć moc, powinien on się otwierać wraz z przepustnicą, tarczę masz dobrą?
A weź zobacz jak tam membrana, bo może się już listki wyrobiły i niedomyka przy wyższych obrotach, a może gdzieś ciągnie lewy luft?
Brak zdjęcia
Rado
Postów: 4
Wysłana - 9 października 2011 o 9:59


hmmm wiesz co pobawie sie w najbliższych dniach z tym zaworem i postaram sie go zrobic a membrana raczej ok ale mam drugą to zamienie i sprawdze wtedy
Motocykle
marcin113
Postów: 207
Skąd: Bełchatów
Wysłana - 9 października 2011 o 10:12


Kubuś napisał(a):
marcin, RG to dwusuw, jakie zawory chcesz tam regulować?

Zmieniono: 8 paź 2011, 23:29


Że Rg to 2T to wiedziałem ale myślałem że tam jest w podobie do t4 czyli ssący i wydechowy.
Przepraszam za mój błąd ale nigdy nie miałem 2t więc nie wiem.
Motocykle
Kubuś
Postów: 241
Skąd: Tworóg
Wysłana - 9 października 2011 o 10:41


w sumie jakby się uprzeć to jest zawór ssący(membrana) i wydechowy(wyfrezowany wałek obracający się w pewnym zakresie, zmieniający wysokość okna wydechowego i tym samym strojenie silnika) aczkolwiek są zupełnie inaczej rozlokowane i są w inny sposób sterowane, membrana samoczynnie, zawór wydechowy linką ;) gwoli wyjaśnienia
Motocykle
marcin113
Postów: 207
Skąd: Bełchatów
Wysłana - 9 października 2011 o 15:55


Pewnie jest tak jak mówisz- nie mam pojęcia, nigdy nie miałem doczynienia z 2t i raczej już nie będę miał.

Brak zdjęcia
Miron
Wysłana - 9 października 2011 o 22:50


Sprawdź przewody paliwowe całość no i czy przypadkiem gaźnik nie jest rozregulowany a na początek świeca :)
Motocykle
Kacper280
Postów: 1700
Skąd: Wrocław
Wysłana - 10 października 2011 o 17:55


z mechaniki nie jestem geniuszem, ale sprawdź paliwo , albo zalej świeżego......
Brak zdjęcia
Rado
Postów: 4
Wysłana - 13 października 2011 o 18:50


paliwo jest przewód też jest na bank ok jedynie co moge z nim zrobic to go skrucic ;0
Motocykle
Kacper280
Postów: 1700
Skąd: Wrocław
Wysłana - 14 października 2011 o 6:22


Rado mi nie chodzi o to czy masz paliwo czy go nie masz , bo przeca jak robisz i to twoje moto to wiesz czy to paliwko jest , mi chodziło o to ze paliwo masz syfiaste i dlatego tak sie moto zachowuje, kup paliwko na innej stacji około 2/3 litry , stare spuść i wlej tamto świerze , o tym mówiłem..........
Pozdro
Przewiń do góry

Brak zdjęcia Polecamy Zloty motocyklowe 2024

Polecamy nasz nowy, ulepszony kalendarz imprez motocyklowych.
Zachęcamy do bezpłatnego dodawania informacji o imprezach.

Przeczytaj zanim napiszesz na Forum!
Odpowiedz..

Uwaga!!

Od jakiegoś czasu działa też Shoutbox - miejsce na luźne rozmowy o wszystkim i o niczym.

Pamiętajcie o tym, aby nie zaśmiecać forum postami w stylu "jak wam minął dzień" - od tego jest właśnie Shoutbox ;]

Inne tematy z tej kategorii:

Frezowanie cnc
Ściągacz do spręzyn
Wymiana sworznia

Logowanie

Email:
Hasło:
Nie pamiętam hasła
Załóż konto!

Znajdź w serwisie

Twoja wyszukiwarka

Główni partnerzy:

Kalendarz Imprez Motocyklowych

Facebook:

Polecamy:

AKM Apanonarwięcej...
Prywatność i cookies  -  Patronaty  -  Partnerzy  -  Toplista  -  Widgety  -  Facebook  -  Reklama  -  Kontakt
Motocyklowy portal informacyjno-społecznościowy omko.pl © 2009-2024
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu