Motocykle - motocykliści - zloty motocyklowe
Cytat na dziś: "Zadbany motocykl to bezpieczny motocykl"

Forum » Motocykle » Jakie moto dla 19latka???

Przewiń na dół
Motocykle
Diablo
Postów: 1
Skąd: Giżycko
Wysłana - 6 sierpnia 2011 o 15:47


Witam jestem tu nowy od dzisiaj :) Więc witam miłośników jednośladów :) Mam zamiar kupić sobie motor ale szczerze mówiąc nie mam w tym doświadczenia jakiego sobie kupic mam 181cm wzrostu waga76kg mam wprawe od 14roku zycia jezdziłem skuterem na którym przerzyłem códem czołówke z samochodem gosciu miał ponad 2promile alc we krwi i wydychanym powietrzu długo czasu spedziłem w szpitalu ponad 2 tyg na oiomie byłem juz tam na górze ale mnie odratowali potem długa rehabilitacja.... Pózniej kupiłem Motor 250cm3 i aktualnie sie nim poruszam ale chcem cos lepszego a samochód mam ale jakos nie zabardzo lubie jezdzić wole motocykl i tu powstraje moje pytanie i prosze w doborze dla mnie motocykla kwota jaka aktualnie dysponóje to 20tyś prosił bym o wyrozumienie i przepraszam z góry jesli taki temat był...dzieki
Brak zdjęcia
gregor
Postów: 212
Skąd: Sosnowiec
Wysłana - 6 sierpnia 2011 o 18:38


Masz racje juz nieraz o tym pisalismy,jednak po dokladnym przeczytaniu tego co piszesz nie potrzebnie pytasz o rade .Moim zdaniem jestes przygotowany na kazda maszyne itylko od ciebie zalezy czym chcesz jezdzic,co bys brachu nie wybral pamietaj ze zorocykli mozesz miec wieleala zycie tylko jedno.pozdr:)

Motocykle
Kacper280
Postów: 1700
Skąd: Wrocław
Wysłana - 7 sierpnia 2011 o 13:45


Diablo dla ciebie postaraj sie zacząc od tego: http://omko.pl/forum/watek/17/powitalnia-tutaj-sie…
Motocykle
Kacper280
Postów: 1700
Skąd: Wrocław
Wysłana - 7 sierpnia 2011 o 13:48


Motocykle
Artur
Postów: 7
Skąd: Czarne
Wysłana - 21 sierpnia 2011 o 15:20


ja mam dobre moto do sprzedania na początek http://moto.allegro.pl/goraco-polecam-i1778252560.…
Motocykle
Artur
Postów: 7
Skąd: Czarne
Wysłana - 21 sierpnia 2011 o 15:22


nie za mocny na początek moim zdaniem ok.