Motocykle - motocykliści - zloty motocyklowe
Cytat na dziś: "Lepiej na hondzie niż na wielbłądzie. Wielbłąd turysta nie lata 300!"

Forum » Mechanika » Wyskakjący 2-gi bieg w ZR7

Przewiń na dół
Motocykle
Kacper280
Postów: 1700
Skąd: Wrocław
Wysłana - 31 maja 2011 o 7:27


Witam wszystkich , mam mały kłopocik mianowicie, jak w temacie problem z drugim biegiem , podczas szybszego ruszania kiedy z pierwszego biegu wbijam bieg drugi ,daje gaz to wtedy on mi wyskakuje i wbija sie luz , taka akcja dzieje sie nie za każdym razem , kilka razy zdarzyło sie kiedy robiłem zwykłą redukcje z biegu trzeciego na bieg drugi.
Czy to jest cos poważnego , czy te modele tak mają , czy moze sie tym nie przejmowac.........
Moi drodzy proszę infoooo......
Brak zdjęcia
gregor
Postów: 212
Skąd: Sosnowiec
Wysłana - 1 czerwca 2011 o 14:50


cześć Kacperski nie jestem mechanikiem ale wiem od kumpli że takie objawy to efekt katowania sprzętu,podobne objawy występują w ZZR600 niestety czeka cie serwis i spory wydatek.
Motocykle
Bazi
Postów: 392
Skąd: Godzikowice
Wysłana - 1 czerwca 2011 o 15:30


Skrzynia dostała po dupie. Biegi wyskakują na skutek wyszczerbień/wytarcia kół zębatych skrzyni lub wytarcia/odkształcenia wodzików. Najczęściej od stawiania na gumę, kręcenia do wysokich obrotów na niskich biegach co często wiąże się z dużymi zmianami obciążenie dla skrzyni. Dużo ludzi nie wie że brak techniki jazdy też potrafi dobić skrzynię. Redukowanie biegów bez przygazówki znacznie przyspiesza jej zużycie. Niestety ale pasowałoby rozpołowić silnik i zobaczyć co się dzieje ze skrzynią.
Motocykle
Kacper280
Postów: 1700
Skąd: Wrocław
Wysłana - 1 czerwca 2011 o 17:22


dzięki wielkie za porady , przyda sie każda informacja , abym wiedział jakie podjąć kroki.
Motocykle
Tetragamatron
Postów: 149
Wysłana - 7 czerwca 2011 o 15:04


Tak jak piszą koledzy.jest to wina katowania silnika. do wymiany wodziki i zębatki 2 biegu na obu wałkach :)
Motocykle
Kacper280
Postów: 1700
Skąd: Wrocław