| Wysłana - 11 października 2010 o 14:45 |
Jak w temacie , zbliża mi sie wymiana tych podzespołów , a nie mam pojęcia jakie firmy wybrać.
Liczę na waszą pomoc w podpowiedzi.
NAPĘD - na co zwracać uwagę przy zakupie ,przy zdejmowaniu lub zakładaniu.
OLEJ - jaki ma być do moto , na co zwracać uwagę przy wymianie.
FILTRY - przede wszystkim jakiej firmy .
OLEJ DO LAG - jaki , aby nie były za miękkie , uszczelniacze jakiej firmy itp.....
Dziękuje za pomoc |
| Wysłana - 11 października 2010 o 16:18 |
sam chcesz grzebac przy motorku? jezeli chodzi o naped to zamiast zapinki na lancuchu lepiej zrobic go na stale, po co ci go pozniej rozpinac, wymienia sie przeciez calosc a lancucha myc pod kranem chyba nie bedziesz xD .a nitowany czy jak to sie tam mowi jest silniejszy. olej do lag ostatnio wymienialem w serwisie, sporo tego jest rodzajów, wiec postanowilem wlac seryjny bo w sumie dobrze mi sie jezdzilo na starym oleju. jezeli uwazasz ze przedni widelec jest za miekki to dolej jakis olej sportowy. |
| Wysłana - 11 października 2010 o 16:24 |
1.Napęd-Dla Perły zalecałbym zdecydowanie łańcuch DID'a, pojemność robi swoje a on napewno najdłużej posłuży, dobrą marką jest także napęd RK, bardzo dobre zębatki są produkowane przez firmę Sunstar.
2.Olej 10W40 Motul, Castrol, Mobil.
3.Filtry oleju rozumię?? To 2 firmy o topowej jakości MIW lub Hiflo.
4.Olej Motul Forkoil neutralny jest 10W jeżeli czujesz, że w moto zbytnio pływał przód to gęstszy czyli 15W. A uszczelniacze to najlepiej Ariete, Tourmax. |
| Wysłana - 11 października 2010 o 22:03 |
Dzięki chłopaki |
| Wysłana - 12 października 2010 o 12:56 |
tylko motul nalej 7100(syntetyk), jest jakies 40zl drozszy od 5100(polsyntetyk), ale lepszy, chyba, ze chcesz syntetyk do wysilonych silnikow to v300. Jak chcesz jezdzic na polsyntetyku to 5100
jak bedziesz wymienial w lagach olej to je wyplucz, pozniej zalej i odpowietrz twardos sobie zalej taka, jaka ci odpowiada, sa do 20w
Naped did, jak mowi Bazi, dida kupujesz zakutego, masz dwie mozliwosci zalozenia takiego lancucha, demontaz wahacza, albo jego rozkucie a pozniej zakucie na nowo, bez demontazu wahacza, ale musisz dokupic zakowke (zapinke, ale ktora trzeba zakuc)
Zmieniono: 12 paź 2010, 14:34 |
| Wysłana - 26 października 2010 o 21:42 |
did moze byc i zwykły tez nie puści :) i zobacz jakie masz zębatki jak wyjechane to tez by sie nowe przydały bo po co łancuch niszczyć |
| Wysłana - 27 października 2010 o 15:23 |
Junior napisał(a):
did moze byc i zwykły tez nie puści :) i zobacz jakie masz zębatki jak wyjechane to tez by sie nowe przydały bo po co łancuch niszczyć
Junior mi chodzi tylko o komplet , wydaje mi się że zębatki też są wyjechane jak i łańcuch |
| Wysłana - 27 października 2010 o 17:00 |
wiec cały napędzik DID-a polecam kupić:) nie przepłacaj kupując jakies x2-ring i inne pierdoły bo to tylko naciaganie na koszta bo niby lepszy a to guzik prawda ,są one takie same wytrzymałe jak zwykły o-ring |