Motocykle - motocykliści - zloty motocyklowe
Cytat na dziś: "Nie da ci żona nie da ci teść, tego co da ci silnik R6"

Forum » Akcesoria motocyklowe » Opony motocyklowe - opinie

« poprzednia   1 2  następna »

Przewiń na dół
Motocykle
Basia
Postów: 20
Skąd: Jaworzno
Wysłana - 3 listopada 2009 o 13:19


Wszystkie parametry opon można poznać na stronach, natomiast jak dla mnie najważniejsze są opinie innych ludzi. Sama wiem jak to jest w przypadku poszukiwań opon do samochodu, w przypadku motocykli nie mam doświadczenia, ale pewnie nie jeden/jedna z Was takie posiada. Które najlepiej trzymają się jezdni, jakie kiepsko się trzymają itd. Myślę, że to bardzo dobry temat, jednak dobre opony w motocyklu to podstawa!
Motocykle
Junior
Postów: 293
Skąd: Kalisz
Wysłana - 3 listopada 2009 o 16:50


najlepszymi oponami na drogę są PILOT POWER 2CT dobrze sie sprawują na suchej jak i na mokrej nawierzchni leczą są dosc drogie bo za komplecik trzeba zapłacić około
1800zł i w oczach sie zdzierają jak ktos nie składa sie na winklach to nie ma sensu ich kupować....
Motocykle
Sławo
Postów: 306
Skąd: Wrocław
Wysłana - 3 listopada 2009 o 21:27


Tak to już zwykle jest, że dobre, przyczepne opony - jako że są bardziej miękkie to dużo szybciej się zużywają.
Motocykle
Gekon
Postów: 135
Skąd: Wrocław
Wysłana - 10 listopada 2009 o 0:44


Junior napisał(a):
najlepszymi oponami na drogę są PILOT POWER 2CT


Z takimi wypowiedziami to bym się nie rozpędzał. No chyba ze masz przejeżdżone kilkadziesiąt tyś. kilometrów w każdych warunkach na bardzo dużej ilości opon-to zwracam szacunek ;)