Motocykle - motocykliści - zloty motocyklowe
Cytat na dziś: "Motocykl jest jak media markt - nie dla idiotów"

Forum » Motokraina.pl » Powitalnia - tutaj się przedstawiamy

Brak zdjęcia
Halina
Postów: 5
Wysłana - 21 kwietnia 2010 o 21:44


Witajcie witajcie! Ale fanowo że Was znalazłam ;]
Motocykle
Eli
Postów: 1
Skąd: Lublin
Wysłana - 23 kwietnia 2010 o 0:28


Witam.Wiec tak... jestem Ela i pochodzę z Lublina, co do wiosenek to przeżyłam już 19.Motoru niestety nie mam. Ale może to i lepiej bo sytuacja na naszych drogach była by bardziej niebezpieczna ze mną :) w sprawach jazdy na motorze niestety jestem z deka zielona ale moze niedlugo się to zmieni.
Pozdrawiam
Motocykle
qba
Postów: 1
Skąd: Nowy Staw
Wysłana - 24 kwietnia 2010 o 13:36


Witam
Nazywam się Kuba, mieszkam w Nowym Stawie (pomorskie), śmigam Intruzem VS 1400
Brak zdjęcia
Robert
Postów: 1
Skąd: Oświęcim
Wysłana - 29 kwietnia 2010 o 8:01


Witam!
przepraszam z góry że wprowadzam tu post w konferencje ;) Jestem Robcio pochodzę z Oświęcimia takie małe coś na południu naszego kraju xD jestem świeżakiem a od niedawna posiadam Yamahe YZF 600R tzn kota ;D aa właśnie niedawno wróciłem z pracy i jestem tym faktem załamany haha xD

Zmieniono: 29. kwi 2010, 8:51
Motocykle
zigi
Postów: 143
Skąd: Nowe Miasto nad Pilicą
Wysłana - 30 kwietnia 2010 o 21:43


Wiem że wcześniej powinienem sie przywitać jako młody ale Adi zrobił taką zadyme że szok (avatar)
Motocykle
jaguar
Postów: 12
Skąd: Legnica
Wysłana - 1 maja 2010 o 22:17


Chce się przywitać i tak też to robię. Jestem Jaguar :) i witam wszystkich serdecznie. Jestem wspaniały i lubię żartować, może nieraz głupio ale żartuję. Jeżdżę na krótkie wypady moto najczęściej z moim plecaczkiem - moją żoną i ekipą z Legnicy z dnia na dzień powiększającą sie o inne osoby z innych miejscowości.
Motocykle
Tetragamatron
Postów: 149
Wysłana - 3 maja 2010 o 10:05