Motocykle - motocykliści - zloty motocyklowe
Cytat na dziś: "Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz jaką można robić w ubraniu"

Forum » Motokraina.pl » Powitalnia - tutaj się przedstawiamy

« poprzednia   1 2 3 4 5 6 7 8 9 1095 96  następna »

Przewiń na dół
Motocykle
Sławo
Postów: 306
Skąd: Wrocław
Wysłana - 31 października 2009 o 8:02


Tutaj jest miejsce gdzie należy się przywitać i napisać kilka słów o sobie ;)
Motocykle
Sławo
Postów: 306
Skąd: Wrocław
Wysłana - 31 października 2009 o 8:14


No to ja zacznę żeby dać dobry przykład heh, Witam wszystkich!
Mieszkam we Wrocławiu, oprócz koni mechanicznych lubię też takie zwykłe.
A poza tym jestem informatykiem i założycielem tego całego bałaganu ;]
Motocykle
Felicytka
Postów: 4
Skąd: Warszawa
Wysłana - 31 października 2009 o 9:49


Witam nazywam się Magda piję od czterdziestu lat... yyy sorry to nie ten portal... to jeszcze raz. Cze nazywam się Magda nie jeżdżę na motorach, ale uwielbiam patrzeć na motocyklistów ;)
Zajmuję się szeroko pojętą twórczością piszę opowiadania fantastyczne i fantasy, robię czasem fotomontaże i zdjęcia a nawet (!) rysuję. Nie to żeby zaraz jak Michał Anioł, ale zawsze to jakaś TFUrczość ;)
Pozdrawiam wszystkich w marę swojej skromnej wiedzy i możliwości z przyjemnością włączę się do dyskusji.
Motocykle
Basia
Postów: 20
Skąd: Jaworzno
Wysłana - 31 października 2009 o 9:58


A ja skromnie, Basia jestem, mieszkam w Jaworznie. Od sierpnia 2007 mężatka, od grudnia 2007 mama. Własnego motora nie posiadam i nigdy nie miałam, swego czasu zakochana byłam w jednym motocykliście i fascynacja pozostała mi do teraz. Fajnie będzie poczytać, pooglądać, móc poznać innych fascynatów.
Brak zdjęcia
Młody96
Postów: 1
Wysłana - 31 października 2009 o 20:01


Jestem Mateusz,mieszkam w okolicy rzeszowa.Mam 14 lat.Jezdze skuterem na ktorego uprawnienia mam od maja tego roku.Do przeczytania na forum:)
Motocykle
krzysiek
Postów: 28
Skąd: Olesno
Wysłana - 1 listopada 2009 o 9:02