Motocykle - motocykliści - zloty motocyklowe
Cytat na dziś: "Jestem stary niedołężny, ale motor mam potężny"

Forum » Dyskusje niekoniecznie motocyklowe » Turystyka motocyklowa - praca licencjacka. Proszę o pomoc :)

Przewiń na dół
Brak zdjęcia
Eryk
Postów: 2
Wysłana - 11 marca 2013 o 18:10


Hej witam
Jestem nowym użytkownikiem forum. Studiuję Turystykę i Rekreację w Rzeszowie i zabieram się właśnie za pisanie pracy licencjackiej - "Turystyka motocyklowa jako forma turystyki kwalifikowanej". Zainteresowany jestem tematem gdyż sam przez jakiś czas latałem sobie Hondą VF500F, niestety zmuszony byłem sprzedać i jestem chwilowo uziemiony ale mam nadzieje że niebawem się to zmieni:D. Proszę Was zatem o pomoc i wypełnienie ankietki która bardzo pomoże mi w dalszych działaniach.
https://docs.google.com/forms/d/1-lD5pf_JAEy9gqkks…
Z góry wielkie dzięki!!
Pozdrawiam
Motocykle
Kosek
Postów: 225
Skąd: Kelheim
Wysłana - 11 marca 2013 o 20:18


Stary! Chętnie odpowiedziałbym na wszystkie pytania tej ankiety, ale ona jest strasznie źle skonstruowana - nie daje możliwości udzielenia prawdziwych i szczerych odpowiedzi. Przy punkcie:
Czy podróżuje Pan/Pani

Samotnie
Z rodziną
Ze znajomymi
wymiękłem:
Podróżuję w równym stopniu samotnie jak i z rodziną jak i ze znajomymi - a mam możliwość wyboru tylko jednej opcji, to jak moje odpowiedzi mają być szczere??!!
Proszę zrób nową logiczną ankietę, albo nie proś o rzetelne i szczere odpowiedzi. Chciałem pomóc i chętnie odpowiem na Twoje pytania, ale wybacz - nie w ankiecie, gdzie nie mam możliwości wyboru. Jak masz jakieś pytania to proszę na priv'a.
Brak zdjęcia
Eryk
Postów: 2
Wysłana - 12 marca 2013 o 8:37


Dzięki za podpowiedzi Kosek:) Wiesz przy konstruowaniu takiej ankietki bardzo łatwo zrobić jakiś błąd. Teraz już jest poprawione więc powinno być dobrze. Jeśli nadal masz chęci proszę o odpowiedź:D
Motocykle
Kosek
Postów: 225
Skąd: Kelheim
Wysłana - 12 marca 2013 o 20:07