Motocykle - motocykliści - zloty motocyklowe
Cytat na dziś: "Zadbany motocykl to bezpieczny motocykl"

Artykuły » Gdy motocykl źle odpala » Komentarze

Dodaj komentarz:

Imię / ksywa:

Twój komentarz
do tego artykułu:

Pierwsza + ostatnia cyfra =*
Zaloguj się aby dodawać komentarze
bez konieczności przepisywania kodu.

Komentarze: (16) - sortowane od najnowszych

monika
16 cze 2013, 17:47
mam pytanie dlaczego sie grzeje kabel na rozruszniku minusowym .?
niejedrek
15 sty 2011, 13:28
Korekta! Zastosowanie DEMM BM25 tylko przy utrudnionym rozruchu ciepłego silnika diesla!!!
niejedrek
15 sty 2011, 13:27
W przypadku utrudnionego rozruchu na ciepłym silniku można zastosować sterownik DEMM BM25
e-mail [email protected], www.demman.eu
Michal V-R
Warszawa
27 gru 2010, 15:11
dzieki wielkie za uznanie :-)
Bizon
27 gru 2010, 14:37
dobry artukul gratuluje
Michal V-R
Warszawa
13 sie 2010, 15:56
Dzieki :-)
Tetragamatron
13 sie 2010, 14:58
Michał V-R
Hehe :).Mniejsza Dobry artykuł napisałeś :)
Sławo
Wrocław
13 sie 2010, 14:12
Nie do końca rozumiem tą waszą dyskusję :) ale sam zaobserwowałem, że czasem jak jest słaby aku, to silnik odpala dopiero w momencie jak przestajemy kręcić (silnik zrobi wtedy jeszcze kawałek obrotu siłą rozpędu, a odciążony akumulator da wystarczający prąd na odpowiednią iskrę).
Michal V-R
Warszawa
12 sie 2010, 12:17
aaa, nie doczytalem dokladnie, to o czym piszesz z magnetem masz racje
Michal V-R
Warszawa
12 sie 2010, 12:16
chlopie, ja nie pisalem o paleniu na pych, tylko o slabym aku, gdy kreci rozrusznikiem, a o pychu pisalem, ze ciezej sie odpala z pychu 1100 niz 600, bo wiekszy silnik stawia wiekszy opor, to byl przyklad, przeczytaj uwaznie, a propo, bez aku na pych nie zapalisz, bo altek musi dostac wzbudzenie z aku, zeby zaczal ladowac, chyba, ze masz pradnice (pradu stalego) wtedy nie
Tetragamatron
12 sie 2010, 3:16
"wlasnie tak jest, jak napisalem w zaplonie bez stykowym, skad ci sie bierze iskra, gdy krecisz rozrusznikiem? " pisałem o paleniu na pych bądź z kick-a :)
Tetragamatron
12 sie 2010, 3:15
Michał w Elektrykach nie potrzeba Akusa do zapalenia na pych :)
jest magneto na wale ,na nim stalowa wypustka gdy minie stator (czujnik -rdzen z miedzianym drutem) wytarza spory impuls elektryczny ,kierowany jest do modułu zapłonowego, tam prąd zmienny jest zamieniany na stały i następuje przeładowanie na cewkę :)
Michal V-R
Warszawa
11 sie 2010, 21:38
wlasnie tak jest, jak napisalem w zaplonie bez stykowym, skad ci sie bierze iskra, gdy krecisz rozrusznikiem?
Tetragamatron
11 sie 2010, 0:45
Ciekawy artykuł.tylko zastanawiam się w jakich jeżdżących jeszcze motocyklach używa się bateryjnego zapłonu (iskrę),nawet w moim starym Gs-ie jest zapłon bez stykowy wykorzystujący czujnik halla i moduł zapłonowy ,inaczej mówiąc pchnę go i zapali bez Aku :) "i może już nie starczyć prądu aby zasilić cewki zapłonowe i nie mamy iskry, pomimo że rozrusznik ładnie kreci" taka moja mała uwaga :>
Michal V-R
Warszawa
10 sie 2010, 20:46
mozna jezdzic, tylko swiece sie upalaja i moze ci np. kawalek jej wpasc do gara, po wiekszym przelocie napewno masz gorsza iskre i moga wystepowac przebicia, a co do zaworow, to opisalem to w artykule regulacje, a ze zawor jest podparty 0.01mm, to bedzie puszczal, od temperatury on sie rozszerzy i uszczeli, pomimo, ze masz za maly luz, bo grzybek wiecej sie nagrzeje od trzonka zaworu, ktory tez sie wydluza podczas nagrzania silnika
Sławo
Wrocław
10 sie 2010, 0:39
Ja bym dodał jeszcze (choć to już pod stan silnika podpada) czyszczenie gaźników i regulację zaworów. Jak w mojej GPZ-cie "przegapiłem" regulację o kilkanaście tysięcy km (a powinno się robić co 6) - zawory się podparły i prawie nie było kompresji. Sprzęt odpalał już tylko na pych, a i to z oporami.
Po zmierzeniu ciśnienia wyszło, że na jednym cylindrze były 4, a na innym 2 (dwie!) atmosfery ;] Po regulacji jest już w normie czyli coś koło 10-11.
Co ciekawe jak się nagrzał chodził idealnie i nie było żadnej różnicy w osiągach ani kulturze pracy.

A co do świec to jeszcze nigdy nie wymieniałem - ani w motocyklu ani w samochodzie. Nie bardzo sobie wyobrażam co by się w nich mogło popsuć po 10kkm.
» Powrót do artykułu

Logowanie

Email:
Hasło:
Nie pamiętam hasła
Załóż konto!

Znajdź w serwisie

Twoja wyszukiwarka

Główni partnerzy:

Kalendarz Imprez Motocyklowych

Facebook:

Polecamy:

AKM Apanonarwięcej...
Prywatność i cookies  -  Patronaty  -  Partnerzy  -  Toplista  -  Widgety  -  Facebook  -  Reklama  -  Kontakt
Motocyklowy portal informacyjno-społecznościowy omko.pl © 2009-2024
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu