Motocykle - motocykliści - zloty motocyklowe
Cytat na dziś: "Jestem stary niedołężny, ale motor mam potężny"

Motocykle » Honda » CBR » 600 F4 » 600 F4

Dane techniczne:

Pojemność: 599 ccm
Typ silnika: czterosuwowy
Moc: 110 KM
Masa: 170 kg
Prędkość max: 260 km/h
0-100 km/h:
Rodzaj napędu:
Skrzynia biegów: 6 biegowa
Produkowany od: 1999
Produkowany do: 2000

Opis modelu:

F4 (PC35) 1999 - 2000
Czwarta generacja motocykla, w której dokonano dużych zmian konstrukcyjnych. Gruntownie przebudowano silnik, podwozie i nadwozie tworząc motocykl o bardziej sportowym niż turystycznym zacięciu. Nowości to:

Nowa aluminiowa rama o profilu dwukomorowym, zastępująca produkowaną przez 12 lat stalową ramę.
Zmieniona konstrukcja mocowania osi tylnego wahacza. W nowym modelu silnik oraz wahacz jest mocowany na wspólnej osi, kiedy w starych modelach silnik oraz wahacz mocowany był w trzech osobnych punktach. Zapewnia to większą stabilność oraz zmniejszenie obciążenia przenoszonego na ramę pomiędzy silnikiem a wahaczem.
Zastosowano nowy tylny wahacz wykonany z aluminium z zastosowaniem technologii grawitacyjnego odlewania aluminium.
Zmodyfikowano przednie zawieszenie, wprowadzono pełną regulację tłumienia ugięcia i odbicia oraz napięcia wstępnego sprężyny. Średnica rur nośnych zwiększono do 43mm. Skok zawieszenia wynosi 120mm.
Zmieniono mocowanie systemu Pro-Link tylnego zawieszenia. Zbiornik amortyzatora wraz z regulacją umieszczono po lewej stronie motocykla. Układ dźwigniowy jest mocowany do silnika.
Zmieniono układ hamulcowy.
Zastosowano lżejsze i szersze trójramienne koła, tylna opona ma rozmiar 180/55-17.
Układ zapłonowy wyposażono w immobilizer HISS oraz system trójwymiarowej mapy zapłonu.
Nowy kształt owiewek, zmienione malowanie nadwozia.
Przedni reflektor wykonano z tworzyw sztucznych w celu redukcji masy, w lampie tylnej zastosowano dwie żarówki w celu poprawy widoczności.
Zastosowano nowy, w pełni elektroniczny zestaw wskaźników zapewniający lepszą czytelność, jest również dużo lżejszy.
Lżejszy o 3kg i bardziej dynamiczny silnik o mocy 110 KM
Modyfikacja silnika przyniosła bardzo duże zmiany.

Zmniejszono ilość oleju pracującego w silniku z 4,2l do 3,7l, wprowadzono okienko kontroli oleju.
Zmieniono średnicę cylindrów z 65mm do 67mm wraz ze zmniejszeniem skoku tłoka z 45,2mm do 42,5mm.
Zmniejszono tarcie wewnętrzne redukując średnicę czopów wału korbowego. Tuleje żeliwne zastąpiono materiałami ceramicznymi, zmniejszając jednocześnie masę o 600g.
Przeprojektowano głowicę, zmniejszono kąt rozchylenia zaworów, kanały ssące poprowadzono o bardziej prostym kształcie.
Zmodyfikowano układ Direct Air Induction System oraz filtr powietrza.
Zwiększono średnicę gardzieli gaźników z 36mm do 36,5mm.
Zastosowano zintegrowane cewki WN umieszczone w fajkach świecy.
Zmodyfikowano układ wydechowy poprawiając osiągi w zakresie średnich obrotów.
Zastosowano nowy układ Air Injection System doprowadzający świeże powietrze do gazów spalinowych, redukując emisję CO i HC.
Zastosowano nowe, bardziej kompaktowe sprzęgło, zapewniające lżejszą pracę.
Poprawiono układ chłodzenia, zmieniono przepływ płynu chłodzącego przez silnik, zwiększono rozmiary chłodnicy, zastosowano mniejszą chłodnicę oleju montowaną pod filtrem oleju (z modelu CBR900RR).
Zastosowano mniejszy rozrusznik elektryczny o zmniejszonej masie.

Dodane przez: SIWY

Modyfikuj informacje o tym modelu..

Masz lub miałeś taki motocykl?

Dodaj swój egzemplarz..

Zobacz egzemplarze tego modelu
(1 sztuka)

Źródło zdjęcia: Siwy

Średnie oceny: (1 ocena)

Ocena ogólna:8
Osiągi:8
Układ jezdny:7
Wygoda,ergonomia:9
Niezawodność:7
Spalanie - trasa:6,4l / 100 km
Spalanie - miasto:6,8l / 100 km

Oceń ten model (dodaj swoją opinię)..

Ostatnio dodane egzemplarze tego modelu:

Motocykle
Właściciel:
2012 -  SIWY

Logowanie

Email:
Hasło:
Nie pamiętam hasła
Załóż konto!

Znajdź w serwisie

Twoja wyszukiwarka

Główni partnerzy:

Kalendarz Imprez Motocyklowych

Facebook:

Polecamy:

AKM Apanonarwięcej...
Prywatność i cookies  -  Patronaty  -  Partnerzy  -  Toplista  -  Widgety  -  Facebook  -  Reklama  -  Kontakt
Motocyklowy portal informacyjno-społecznościowy omko.pl © 2009-2024
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu